Happylife eller easylife ?

Postet under : Havedam - Generelt
Visninger : 984

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Luffe (Inaktiv) - 24/02-2015 18:36 24/02-2015 18:36
Efter at have søgt på nettet er jeg ikke blevet meget klogere , er der en forskel på de to produkter og hvilken er bedst om nogen af dem er ?

Kan det passer at det "bare" er vand blandet med hvid lær der er i flaskerne ?

Håber der sidder nogen der har regnet lidt mere ud end mig fra min forgæves søgning på nettet om emnet.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger Andersen01 - 24/02-2015 19:24 24/02-2015 19:24
Det er denne her jeg snakkede om i din anden tråd..

Eksternt link http://www.akvariebutikken.dk/product/happy-life-flydende-filterm...

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger Andersen01 - 24/02-2015 19:29 24/02-2015 19:29
""Produkterne er helt ens i sine egenskaber, men Happy-Life er i dobbelt koncentration. Husk at ryste Flydende Filter Medium kraftigt inden det doseres. 250ml Easy-Life rækker til 750L vand og Happy-Life 250ml rækker til 1500L. Produkterner er lige gode. Normalt koster de ca. det samme, og derfor spare man penge ved at vælge Happy-Life. Dertil laver begge firmaer en gødning og en carbo. Når man blot skriver Easy-Life eller Happy-Life så tales der generelt om FFM produktet (Flydende Filter Medium).

Dem der prøver at mystificere FFM er dem der ikke ved hvad det er. Det er et uhyre simpelt produkt. Den vigtige ingrediens er et specielt zeolit pulver der er mikroskobisk i størrelse. Dette zeolit pulver har nogle fantastiske egenskaber for et akvarium og dets filter. Hvert mineral i blandingen har bestemte egenskaber. Problemet med at lave det er, at man skal finde det rigtige zeolit pulver og der findes vist omkring 30.000 slags. Både Easy-Life og Happy-Life bruger det rigtige pulver med de samme egenskaber for akvariet.""

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger Zookeeper (Inaktiv) - 24/02-2015 20:29 24/02-2015 20:29
Bruger det slet ikke....

Annoncører
Annoncører