Meget Syg Sommerfugle Koi

Postet under : Havedam - Sygdomme
Visninger : 3570

Postet fra Havedamssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Rudolf (Inaktiv) - 13/03-2011 12:03 13/03-2011 12:03
Hej med jer, fandt lige dette sted på nettet, håber nogen herinde kan hjælpe...

Vi har i lang tid observeret en Koi fisk svømme ind under noget træ i vores havebassin, og ligesom klemme sig ind under, og ligge på siden.
Når vi puffer til den, svømmer den stille og roligt rundt, lige indtil den smider sig igen.

Nu er den begyndt at ligge sig over det hele, gerne tæt op af noget, og helt om på højre side (hver gang), den ligger 100% stille.
Man er overbevist om, at den er død, hverken gæller eller finner bevæger sig over hovedet, sådan har det været i en lille uges tid nu.

koien har altid været en lille smule skæv/buet på langs, det synes måske lidt værre nu...!

Jeg er helt blank på hvad jeg skal foretage mig, da Superkoi hvor vi handler vores fisk og udstyr, har lukket for vinteren.

Det skal siges, at vi har luft i bassinet, og filteret har kørt hele vinteren over, så vandet ser meget fint ud.

Nogen gode råd...?, modtages med kyshånd, det er vores første Koi som selvfølgelig betyder noget for os alle, vi har haft den i tre år, og den er vel omkring 30-35 cm.

Bedste hilsner, Brian H

Annoncører
Annoncører